Fredag 12/6

Nu sover Hugo och när han vaknar ska vi åka och kolla på tapeter till hans rum. Vi vet inte alls vad vi vill ha så vi får se om vi hittar något fint. Kanske tar vi en sväng in på Ikea också när vi ändå är ute och åker. Det senare vet dock Robert inte något om ännu, men det tror jag inte att han har något emot. Nu när han är ledig är han öppen för det mesta.

Sedan igår har det inte hänt så mycket. Hugo har börjat vakna lite tidigare nu till vår stora besvikelse, att han vaknade efter sju verkar bara varit något tillfälligt tyvärr. Robert och Hugo var iväg till apoteket och tog en liten promenad förut och jag gjorde mig ordning under tiden och packade upp våra väskor, var på tiden nu efter flera dagar hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på Er

Tack för att ni kom förbi och fick Hugos tröja, hoppas han kan använda den, annars skall du säga till, det allra roligaste var att han skattade mot mig, andra ungar brukar skirka när de ser mig, han kanske känner att vi är släkt.

Hoppas och tror att Robert får 5:or det är han värd.

Vad roligt med nya tapeter, jag har sett tapeter till hallen och trappen men ingen vill sätta upp dem.

I dag har det bara regnat, har badat Ferrari och städat, nu har jag börjat på Hugos adventskalender så jag får den klar tills han fyller.

Många kramar till er från "farmor och farfar".

2009-06-12 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0