Lördag 20/6

Idag har vi fått det mesta klart i Hugos rum, var inte riktigt så klart som jag trodde när jag skrev sist. Vi har borrat och satt upp hyllor och skruvat fast byrån i väggen så att den inte kan välta. Alla möbler är på plats så nu är det bara gardiner, några tavlor och mattor som saknas. Det blev riktigt bra faktiskt när man fick in alla saker.

Vi åkte ut till Bergs slussar förut också. Gick och kollade på djuren och båtarna och så var det någon liten marknad där idag också. Det är så fint där. På vägen hem hyrde vi film, Valkyria.

Och nu till det största! Hugo har fått sin första tand! Kände något litet vasst där idag och visst var det en liten tand. Det är bara som ett litet gryn men den finns där och man ser en liten vit prick. Det är framtanden längst ner till höger. Tror nästan att tanden brevid är påväg upp också, det ser ut som det. Det här med tänderna kan kanske förklara varför han har varit sjukt gnällig den senast tiden, känns ju skönt att det finns en anledning i alla fall. Äta har han inte heller velat. På måndag blir det att köpa en liten tanborste till min lilla älskling som börjar bli stor.

Ja just det på måndag ska jag till tandläkaren också! Det får jag inte glömma.

Här kommer lite bilder på Hugos rum och från Bergs slussar!
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på Er alla.

Vad roligt att Hugor fått sin första tand, snart kan han bitas.

Jättefint blev rummet.

När vi kommer till Er kanske vi kan åka till Bergs slussar det var fint.

Vi har varit hemma i midsommar och suttit ute på altanen mellan regnskurarna.

Kramar till er 4 och katterna "farmor och farfar"

2009-06-21 @ 21:03:25
Postat av: Melinda

ååh, va fint rum han har :D

2009-06-21 @ 23:59:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0