Måndag 22/6

Nu har jag och Hugo kommit hem för en stund sedan. Skulle vara hos tandläkaren kl 8.20 och sedan följa med Erica till tåget.

Tandläkarbesöket gick bra trots att jag fasade att jag hade massor av hål eftersom jag inte skött dom lika exemplariskt nu under det senaste året som under resten av mitt liv. Men som sagt det gick bra, inga hål. Alla mina visdomständer är påväg ut och de två i överkäken kommer förmodligen behövas dra ut, usch! Tandabonnemanget kommer bli lite högre nästa år pga utav det men det kan man få sänkt igen om man fortsätter sköta tänderna bra efter utdragningen. Ser verkligen inte fram emot det!

Under tiden som jag var hos tandläkaren var Erica ute och gick med Hugo. När jag var klar så gick vi bara hem och hämtade hennes väskor sedan direkt till bussen. Så nu sitter hon på tåget påväg hem. Det har varit jättekul att ha henne här några dagar.

Hugo kryper runt här på golvet i sitt rum nu och leker med gåvagnen, som han drar fram och tillbaka. Han gillar allt med hjul på. Nu ska han strax få lite lunch och sedan är det dags att sova lite middag för honom.

För övrigt så känns det väldigt bra att sommaren är här nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hugos rum vart jätte fint!!:)

Kul att han fått den efterlängtade tanden nu ;)

Nova kan krypa och ställa sig upp nu :D Och idag är hon 9 månader den lilla pluttan!

2009-06-22 @ 11:17:20
URL: http://elin.marpet.se
Postat av: Lina & Vincent

Tycker Hugo också om allt med hjul? Vincent med han är helt besatt av hjulen på bobbycaren=) hahahaha

2009-06-22 @ 12:21:42
URL: http://www.livetsgodating.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0