Onsdag 3/6

Nu ska vi gå och lägga oss. Hugo sover sedan 20.15. Han var så duktig så och somnade i sin säng efter att jag läst en bok för honom och stått där med handen på honom ett tag.

Idag har jag städat och fixat lite här hemma sedan bar det iväg till Linghem för att träffa Elin och Nova, vilket var lika trevligt som alltid. Hugo och Nova lekte, klättrade på varann och kröp omkring, våra sötnosar.

När jag skulle till tåget därifrån började det först småregna lite sedan började det hagla massor! Dessutom missade jag precis 17.40-tåget så då fick vi vänta i 20 minuter till, men det gjorde inte så mycket. Vi satt i "busskuren" och Hugo fick lite mellis där, skogsbär med yoghurt, den verkade han gilla.

När vi kom hem fixade vi mat och åt. Det blev frukostkorv med potatis och pepparotssås, var faktiskt riktigt gott. Hugo åt en skål gröt, Hipps banan-persika gröt som han verkligen gillar. Synd bara att den är jättedyr i jämförelse med alla andra grötsorter och att den inte är järnberikad. Den kostar runt 40 kr och räcker bara till 5 portioner, dom andra räcker ju till ca: 16 så det är ju lite skillnad. Han har i alla fall varit jätteduktig vad gäller maten både igår och idag.

Ja just det, igår var vi iväg och förtidsröstade till Europavalet, skönt att ha det gjort. Jag tycker att det är viktigt att man röstar.

Nu ska vi sova, har varit uppe alldeles för sent nu. God natt!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej!:) lånade en bok på bibblan igår av Anna Wahlgren "sova hela natten", den är jättebra! Har bara kollat igenom den lite men ändå. Läste på slutet om en kille som alltid krånglat med maten och dom hade prövat allt och inget hjälpte, inga av bvc´s råd funkade. Tills dom testade hennes "kur", nu äter han som en häst och sover jättebra :) Då tänkte jag på er!

2009-06-05 @ 10:24:34
URL: http://elin.marpet.se
Postat av: Anonym

Saknar er!:) Och saknar dig uppdatering av bloggen! Älskar att läsa din blogg :)



Ni kommer hem imorgon va? Jag ska kurera mig som bara den så vi kan ses snart :) Hoppas ni har det super bra! Kramar!

2009-06-09 @ 22:12:36
Postat av: elin

Om det inte kom med i kommentaren så är den ifrån mig :D

2009-06-09 @ 22:13:20
URL: http://elin.marpet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0