Tisdag 23/6

Vilket väder det är alltså, så himla skönt!

Idag har vi inte haft mycket för oss, gått till apoteket och varit ute en stund. Hugo ville bara äta gräs och krypa runt och in i buskarna. Sedan fick han leka med krattan och då var han road en stund (ca 2 minuter), sedan var gräset intressant igen. Jag satt i solstolen och när han drog bort gräs och förde det mot munnen så reste jag mig upp och sa nej nej, då skrattade han bara. Det slutade med att han gjorde samma sak om och om igen och skrattade så han nästan kiknade. Han är ju för söt!

Nu ligger han ute och sover, men nu hör jag honom så då är det bäst jag avslutar här och går till honom i stället.  

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vädret är underbart :)

2009-06-23 @ 20:54:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0