Torsdag 25/6

Jag älskar verkligen det här vädret!

Ännu en jättebra natt. Vi somnade tidigt vid 22 igår efter att ha läst några sidor i min bok, Camilla Läckbergs "sjöjungfrun", sedan sov jag helt ostört ända fram till 5 då Hugo fick lite välling. Och sedan vidare till 07.45 då jag gick upp. Hugo vaknade en timme tidigare men Robert gick upp med honom så att jag fick sova. Jag känner mig verkligen utvilad nu.

Igår var vi hos Elin och Nova. Vi tog tåget dit vid 13.30 och sedan var vi kvar där tills Robert slutade jobbet och kom och hämtade oss. Vi hade jättetrevligt. Barnen badade i Novas pool och de tyckte båda var superkul. Hugo såg lite småchockad ut precis när jag satte i honom i poolen men sedan började han plaska direkt. Han verkligen älskar att bada.

Nu sover min lilla sötnos och när han vaknar ska vi gå till hemköp och köpa lite fruktpuré och potatis till Hugos lunch.

Här kommer en bild på Hugo och Nova som badar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söta dom är, vad härligt att få bada i en pool, hoppas ni passade på och njöt.

Erica på väg hit och skall laga köttfärssås ooch spagetti.

Kram från "farmor"

2009-06-25 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0