Är så himla lycklig!

Ja, man kanske kan tycka att jag överdriver, men jag känner mig så lycklig!

Hugo får ju alltid flaskan med ersättning innan varje mål så han får äta så mycket han vill av det först innan vi ger han mat/gröt, det brukar aldrig vara mer än 40-60 ml nu och han brukar bli hysterisk, detta gör vi i hopp om att han en dag ska acceptera flaskan igen eftersom det vore smidigt och bra om han kunde äta antingen ersättning eller så småning om välling i den. Och nu vid 13 så gjorde han något som chockade både hans mamma och pappa till tusen!! Han åt upp de 135 ml som jag gjorde ordning först och sedan gjorde jag ordning mer och han åt 90 ml till!!! Jag kan inte tro att det är sant! Han åt alltså ett HELT mål ersättning! Det är väl första gången på 1½ vecka skulle jag tro. 

Det finns alltså fortfarande hopp om att han inte kommer rata ersättningen helt och hållet än. Jag vet att det förmodligen bara är en engångföreteelse men jag kan inte hjälpa att jag hoppas på att han kommer börja vilja ha lite mer av ersättningen igen.

Håller alla fingrar och tår...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller alla fingrar och tår jag med :)

Hoppas verkligen att det vänder nu! Så han får i sig det han behöver och växer som han ska :) Vad kul att han börjat hasa sig :)

Nova har börjat vrida sig när hon ligger på mage, då vrider hon hela kroppen och det hållet hon "ska" åt :P

Och hon kan iaf förflytta sig lite :P hehe.. Hoppas vi blir friska snart så vi kan ses :) trevlig helg!

2009-03-14 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0