Dagen idag

Idag har vi hunnit uträtta nästan allt vi skulle. Vi åkte till kyrkan för att hämta dopklänningen och kolla på lokalen där vi ska ha mat och fika, lokalen var jättebra! Det var ett helt hus som vi kommer ha tillgång till och det fanns massor av bra saker som vi kommer ha användning för, som t ex en stor kaffebryggare. Rummet vi ska vara i var över förväntan det också, det var jättefint och inrett i ljusblått och vitt vilket blir perfekt. Vi hittade kläder till Robert också, ett par mörka jeans och en ljus skjorta. Det enda som inte blev gjort var att köpa skor till mig, jag kollade lite snabbt men visste inte riktigt vad jag ville ha så jag får åka ner i morgon eller på fredag istället.

Vi använde sittvagnen när vi var nere på stan och Hugo verkade tycka mycket bättre om den, han gnällde inte en enda gång. Vi har den ju nästan bara i liggläget eller snäppet över men han ser så mycket bättre i den ändå om man jämför med liggdelen, och han hatar verkligen att bara ligga där och inte se något.

När vi kom hem provade jag dopklänningen på Hugo och han var så himla söt i den och den passade perfekt! Det första han försökte göra var att ta tag i tyget och pula in i munnen, samma sak med snöret=)

Hugo sover redan och somnade vid 19 så det kommer förmodligen bli en vääldigt tidig morgon i morgon, inget jag ser fram emot precis men det gick verkligen inte att hålla honom vaken längre. Han somnade till och med på vår säng medan jag var i köket och skulle fixa mat åt honom, så han hann inte ens äta.

Nu ska vi äta också, blev lite sent idag och nu är jag verkligen jättehungrig! Blir kycklingklubbor med potatis, morötter,lök, paprika och vitlök i lergryta, ska bli jättegott.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Javisst har jag varit duktig ;D haha. Men de låter mysigt :) som sagt, ni har ju ett litet tag till att planera det ^^



Kladdkakereceptet ligger ute nu :D <3

2009-03-04 @ 21:31:47
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0