Dagen

I morse när Robert hade vaknat så gick vi ut på en promenad eftersom det var så himla fint väder, kändes verkligen som vår. Man blir så mycket piggare när solen tittar fram.

Jag har också hunnit med att tvätta en maskin tvätt och hängt den på tork. Medan jag vek ihop rentvätt så satt Hugo alldeles själv på ett lektäcke och kollade, han sitter riktigt bra nu. Han kan inte sitta några längre stunder än, eller han kanske kan men han vill inte, för rätt som det är kastar han sig framåt på mage så att han kan åla runt på golvet istället.

Jag och Hugo sov en stund tillsammans också, en ganska lång stund på 1½ timme, hur mysigt som helst var det!

Vi har även hunnit med en liten promenad till, vi gick till biblioteket och lämnade tillbaka lite böcker. På vägen tillbaka somnade Hugo så då stannade vi ute så att han fick sova en stund i vagnen medan jag passade på att kratta lite löv ute i vår lilla trädgård. Robert kom hem från skolan när vi var ute så då gick vi en vända tillsammans så att Hugo skulle få sova klart och för att det var så skönt ute.

Sedan har vi bara lagat mat och lite sånt, köttbullar, gräddsås och potatis blev det.

Nu ska vi kolla på lite mer DH! Men först ska jag diska Hugos flaskor och koka vatten.




Kommentarer
Postat av: Melinda

Det har varit jättefint väder de senaste två dagarna :) lovely!

2009-03-26 @ 14:08:37
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0