Fredag 20/3

Idag har jag faktiskt inte så mycket att skriva. Till skillnad från igår då dagen kändes jättelång har den här bara sprungit iväg. Vi har inte gjort något speciellt, jag har inte mått så bra idag så vi har bara varit hemma och tagit det lungt. Det fina vädret har inte visat sig heller, tråkigt att det inte höll i sig. Men vad jag har hört så skulle det tydligen bli fint i helgen.

Vi åt för en stund sedan, kyckling med ris och currysås blev det idag. Hugo åt lite gröt efter att vi hade ätit och sedan fick han ren blöja och så ner i sängen på en gång, han var väldigt trött så det tog inte lång tid innan han somnade så sött.

Han somnade lite senare idag, men det vara bara för att han sov en stund i min famn framför tv:n vid 6-tiden, så sent brukar han aldrig sova på dagarna. Men det gör inget att han somnade lite senare, då kanske man kan få sova en liiten stund extra i morgon. Det stod väl mellan att han somnade för natten vid 18 eller att han somnade som han gjorde nu vid 20.20, för han hade nog mycket väl kunnat sova vidare i sin säng då. Men så kul tycker jag inte att det är att gå upp vid 5-tiden på morgonen så det blev alldeles utmärkt såhär.

Usch vad trött jag känner mig!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Gumman

Det är så roligt att läsa och Hugo och Er.

I juni hoppas jag att jag har min hemsida klar då skall jag ha en blogg där.

Det är inte alltid roligt att ha barn som inte sover när en själv vill sova, det är likadant för mig fast jag har en hundvalp, 6.30 i dag ville han gå ut då var det bara att bära klumpen ner och släppa ut honom sedan bära upp honom igen och lägga mig i soffan för sängen min var upptagen av andra hundar.

Har Ni fått upp några vårblommor jag har satt påsklilja i urnan idag.

Kramar till Er alla från "farmor och farfar"

2009-03-21 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0