Fredag 27/3

Idag vaknade Hugo kl: 05.40!! Lite väl tidigt tycker jag så nu får vi försöka få han att somna lite senare ikväll, vill inte att han ska få till vana att vakna innan 6, där tycker jag gränsen går. Innan 6 känns som mitt i natten.

När jag lagade mat igår så fick Hugo en majsbåge som han kunde pilla med under tiden, och den här gången smaskade han i sig hela.

Igår kväll när Hugo hade somnat kollade vi på filmen Patrik 1,5, den var riktigt bra faktiskt.

Idag har jag tänkt åka ner på stan och köpa lite nya kläder till Hugo, det behöver han verkligen nu. Han har inte alls mycket i stlk 74 så det tänkte jag köpa lite i, och så lite i stlk 80. Ska se om jag hittar några vårskor till mig också som jag kan ha när den här hemska snön som bestämt sig för att komma igen, försvinner.

Kan inte det här snöovädret bara försvinna, vill ha tillbaka det fina vädret som vi hade för bara några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Uschdå, tidigt !

2009-03-27 @ 11:32:07
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Behövs inga vårskor för här har det nyss börjat snöa.

I morgon skall jag köpa mönster till Hugos tröja, den blir inte klar till påsk, men till tidig sommar eller sen vår, skall jag sticka i stl 9 mån. eller 1 år?

kramar tiller från "farmor"

2009-03-27 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0