Ingen bra start på dagen

Nu ligger Hugo och sover och har gjort det i en timme nu. Igår funkade allting jättebra och han åt bra nästan hela dagen, men idag har han inte ätit någonting alls nästan. Vi gick upp vid 6 och vid halv sju försökte vi ge honom gröt men han ville inte alls ha och fick i sig endast några tuggor. Vid halv 9 försökte jag igen med först ersättning, och det åt han 60 ml utav, och sedan gröt, men där var det likadant som i morse. Tråkigt att hans aptit inte höll i sig. Vi får väl se hur resten av dagen blir, han borde ju vara hungrig när han vaknar.

Vi kommer kanske gå en sväng till öppna förskolan idag igen eftersom Hugo tyckte det var så kul igår. 13.00 öppnar det, och innan det ska jag duscha, laga mat, mata Hugo och fixa ordning mig, så vi får väl se om vi hinner.

Nu ska jag gå och titta till honom inne i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh, va trevligt :D Ja, jag ska visa idag vad det är för vagn jag fastnat för nu, så höll ögonen öppna ! Haha :P

2009-03-26 @ 14:52:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0