Inte bra, men bättre!

Hugo somnade så sött  vid kl: 20.00. Numera somnar han själv i sin säng. Jag ligger med honom en stund i vår säng först, ibland somnar han då men om han bara ligger och leker så brukar jag lägga över honom i sin säng. Då ligger han där och rullar runt och flaxar med både armar och ben ett tag och sedan somnar han, man får gå in och ge han nappen ett par gånger när han börjar prata en massa, men annars gör han det alldeles själv och det brukar gå på max 10 min.

Dagen idag har funkat hyffsat bra matmässigt, fram till lunch har jag ju redan skrivit om och efter det så åt han först ca: 80 ml ersättning och sedan ganska mycket puré och sedan åt han en portion gröt och päronpuré vid halv 7. Så han har väl fått i sig 4 ganska rejäla mål idag i alla fall och det är ju defenitivt bättre än igår! Inte optimalt, men defenitivt bättre... Hoppas verkligen att det fortsätter mot det bättre nu och att allt det här strulandet kan få ett slut.

Har inte mycket annat att skriva just nu så jag återkommer när jag har det!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej! Ville bara säga att jag tittade förbi här och läst lite i din blogg, visst är det rätt kul och ha en blogg. :) Jag själv bloggar nästan varje dag så man kan säga att det är väl rätt mycket ändå. Kika in till min blogg om du har lust. Ha en bra dag, kram Kattis :)

2009-03-13 @ 01:23:36
URL: http://coolafamiljen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0