Lördag 14/3

Idag är det 46 månader sedan jag och Robert blev tillsammans, 3 år och 10 månader. Ganska lång tid!

Gårdagen fortsatte bra vad det gäller Hugos mat, han åt inte mycket mer ersättning men han åt bra med mat och gröt, och det är ju jättebra det med. Inatt fick han i sig en del också så nu för tillfället går det ganska bra. Det är fortfarande ett äventyr varje gång han ska äta men vi har gjort framsteg, och det är det som räknas.

Igår var jag ute på en promenad med Hugo, vi gick till apoteket och köpte lite nödvändigheter så som tandbortar, tandkräm, bephanten och fenurilkrämen som jag inte kan leva utan. Sedan tog vi en sväng här i Ryd under tiden som Hugo sov.

Till middag blev det chili con carne, och gud så gott det var nu när vi inte ätit det på minst ett halvår. Kunde inte äta det när jag ammade eftersom Hugo redan hade ont i magen, och det hade nog bara gjort det värre.

Roberts tenta igår hade väl gått sådär men han är nästan säker på att han klarade den, om inte så skulle det vara första gången han inte gjorde det, och det vill vi inte!

Nu är Robert iväg och jobbar som alltid på lördagar, han slutar 14 och då blir det att äta våfflor. Sedan ska dagen bara gå till att ta det lungt, och ikväll blir det melodifestival-finalen och en massa onyttigheter.

Nu vaknade min lilla prins så nu är det bäst jag går till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0