Lördag 28/3

Vi hade tur! Hugo vaknade inte förrän 06.15 idag, fick ju nästan lite sovmorgon där, skämt åsido. Känns skönt att han inte fick för sig att vakna innan 6 idag igen.

Robert är iväg och jobbar nu som han alltid gör på lördagar och jag har precis fått Hugo att somna, och det var inte lätt kan jag säga. Förstår inte varför han haft så svårt att somna på dagarna nu de senaste dagarna. La honom i hans säng som jag alltid brukar göra när han verkar vara trött och det gått över två timmar sedan han sov sist, då brukar han ligga och dra lite i sin gosedjurskanin, plocka ur "tummenfiguren" som sitter i hans spjälskydd och så gnugga sig i ögonen med hans favvo-ko, sedan somnar han in.

Igår var han helt omöjlig, då grät han sig till söms av att han var så extremt övertrött för att sedan sova ynka 30 minuter. Idag då låg han först bara och gnällde, när han sedan var lugn igen gick jag ut ur rummet, det tystnade och jag antog/hoppades att han var påväg att somna. Men inte det inte, kikade in i rummet och då hade han vänt sig till mage och låg och lekte med tummenfiguren. Han somnade tillslut i alla fall när jag la honom på sidan och stod och puffade lite på honom.

Ikväll kl: 20.30 är det "earth hour" och då ska vi släcka ner här hemma, då får vi passa på att mysa med en massa tända ljus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt med ljus det har vi också, farfar gnäller.

Jag har köpt mönster till Hugos gula tröja i dag.

Det är väl bra med mascara så Hugos mamma är vacker.

Fina kläder till Hugo.

"farmor"

2009-03-28 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0