Måndag 30/3

Idag var jag och Hugo på bvc och allting gick jättebra. Han var 70,5 cm lång och huvudomfånget var 44 cm, han vägdes aldrig eftersom han gjorde det förra veckan. Läkarbesöket gick också bra, allt såg bara bra ut och han tyckte att Hugo såg ut som en väldigt glad bebis. Efter läkarbesöket var det dags för vaccinet som jag var lite orolig för, men det gick super, när han fick första sprutan pep han bara till, när han fick andra skrek han i några sekunder men sedan var det glömt. Gick mycket bättre den här gången än förra!

När vi kom hem sov han en stund och när han vaknade var han jättegnällig, ingenting var riktigt bra, det berodde nog på sprutorna för han är aldrig så annars. Efter lunchen gick jag och Hugo en sväng till öppna förskolan, där var han sitt glada jag igen ända fram tills det var dags för att äta, då ville han inte alls. Förutsättningarna var väl inte dom bästa heller, alla barnen som skulle äta var jättegriniga vilket resulterade i att Hugo också blev det. Sedan blev han övertrött så då var det bara att gå hem.

Han sover fortfarnade men vaknar nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0