Onsdag 11/3

I morse vaknade vi vid 7 och så låg vi kvar i sängen en stund medan Hugo låg och lekte mellan oss. Sedan gick vi upp och jag gav Hugo först lite ersättning och sedan banangröt. Han har knappt velat ha mat alls den senaste veckan, han äter MAX 100 ml varje gång och så vill han inte ha något mer på 3 timmar, alldeles för lite är det och så konstigt att han inte vill ha.

Ringde bvc igår om det här och vi fick komma dit, så nu hade han gått ner 10 gram sedan förra veckan när vi var där. Han som hade gått upp så bra då och så blir det såhär nu! Hon var i alla fall inte orolig och sa att även om det har gått väldigt upp och ner för honom så ser det bra ut om man tittar på det som helt. Jag tycker i alla fall inte att det känns bra eftersom jag vet att det beror på att han inte vill äta. Så nu försöker vi med mer fast föda som gröt och puréer och så får han äta så mycket ersättning som han vill ha innan. Det går väl sådär just nu eftersom han inte verkar allt för inresserad av gröten eller puréerna heller. Hoppas att det är övergående, att det bara är en fas som snart är förbi. Önskar att han åt som en häst så man slapp oroa sig=)

Nu vaknade Hugo så jag ska ta och gå till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0