Söndag 22/3

Idag gick vi upp vid 7 har jag för mig, det gör vi väl i regel nu för tiden. Inga sovmornar här inte. Men det gör inte så mycket, det är skönt att komma upp på mornarna och dagarna blir så mycket längre och man får mer gjort. Dessutom ska jag väl inte klaga med tanke på att Hugo sov till 12-tiden åtminstone de första 3 månaderna, så då fick jag gott om sovmornar, och det är det inte alla som har turen att få med en liten bebis i huset.

Idag har vi bara varit hemma, Robert har pluggat största delen av dagen och jag och Hugo har inte gjort mycket. Gjorde lite morotspuré som han åt till lunch och lite som jag frös in. Nej, jag kan faktiskt inte riktigt minnas vad vi gjort idag, så det kan inte vara något nämnvärt.

Det har varit så tråkigt väder ute också så man har ju inte haft någon större lust att gå ut, har snöat hela dagen som sedan bara blivit slask. Tycker att det kan vara slut på vintern så det kan bli lite fint vårväder.

Hugo somnade vid 19.30 och då var han verkligen övertrött så han hade lite svårt att somna, varje gång jag gick ut ur rummet så började han gnälla och spottade ut nappen. Men till slut så kom han till ro och somnade så sött med sin älskade ko över ansiktet. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0