Söndag 29/3

Inatt var det en ganska jobbig natt, Hugo sov oroligt ända från ca kl 02.00 och vaknade till titt som tätt, vilket betyder att jag också gjorde det. Kanske berodde det på att han inte fick lite ersättning när jag och Robert gick och la oss, eller så var det något annat, hur som helst så brukar han inte sova såhär dåligt.

Vaknade gjorde han vid 05.30, min första tanke var "nej inte ännu tidigare!" men sedan så sa Robert att det är idag som man ändrar till sommartid, så det verkar som Hugo ställde om sig själv. Eller snarare hade vi sådan tur att precis när han hade tänkt börja gå upp ännu tidigare så var det dags att dra fram klockorna, vilket befriar oss från att kliva upp vid 5 i fortsättningen.

Tvättade det mesta av Hugos nya kläder igår, och idag när det var torrt så såg jag att rolling-stonesbodyn var helt förstörd, trycket på har spruckit och det ser inge fint alls ut. Jag dubbelkollade att den kunde tvättas i 60 grader som jag hade gjort, och det kunde den, då tycker man inte att den ska bli sådär. Har kvittot kvar så  idag när vi ska ner på stan ska jag i allafall gå ner på Lindex och fråga om man kan få en ny eller pengarna tillbaka. Den som var så fin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, då vet jag det. Tur att vi inte tvättat våran än. Brukar oftast tvätta kläderna i 40grader om det inte är så att dom är jätte skitiga. Hade du vänt den ut och in?



Aa okej, så han sover 11 timmar i sträck på natten annars?:O

Nova sover inte så mycket på dagarna som hon gjorde förut, mest korta stunder som du sa 30min - 1 timme på förmiddagen sen kan hon sova lite längre på eftermiddagen ibland.. Och nu på sistonde har hon börjat sova en stund vid 17-18.30 och det är bara en kort stund på 30 min oftast med det gillas inte av oss :P

2009-03-29 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0