Torsdag 19/3

Idag slog Hugo upp sina ögon kl: 06.00 och tyckte då att det var dags att gå upp, hans föräldrar var väl inte riktigt överens med honom om det. Vi gjorde ett halvhjärtat försök att få honom att somna om igen men det var som väntat helt meingslöst. Robert gick upp med Hugo och jag fick sova vidare en timme, jätteskönt var det och nu känner jag mig riktigt pigg.

När jag hade gått upp åt Hugo, lite ersättning och en portion gröt med päronpuré och några skedar mosad banan, en riktig brakfrukost med andra ord. Det var bra med tanke på att han varit lite sisådär med maten igen under den här veckan. Vi har kommit fram till att det förmodligen beror på att han är eller är påväg att bli sjuk, han har verkat lite hängig och så har han lite förhöjd temp, men inte så att det är feber. Han har varit lite konstig i magen också och haft lite lösare bajs, så det beror nog på det. Hoppas i så fall att han mår bättre snart!

Nu har jag precis ätit frukost och satt på diskmaskinen. Hugo sover och det gör Robert med, han ska sova en timma nu eftersom jag gjorde det i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0