Torsdag 5/3

Vilken tur vi hade i morse! Hugo vaknade inte förrän 7 och sedan somnade han om strax efter det och vaknade vid 8, helt underbart att få sova ut så länge. Vi gick och la oss ganska skapligt igår eftersom vi trodde att Hugo skulle vakna vid 5-6 i morse, så det blev nästan 9 timmars sömn i natt. Han var nog väldigt trött igår eftersom han sov nästan 13 timmar, det har nog aldrig hänt innan.

Idag har jag massor att göra. Detta ska jag försöka hinna med:

- Tvätta två maskiner tvätt
- Vika servetter
- Handla det som behövs till maten som vi ska ha på dopet
- Baka
- Städa hela lägenheten
- Stryka dopklänningen + Hugos kläder till efter dopet

Det är en hel del jag ska hinna med, och Robert går i skolan till 21 så han kan inte hjälpa till heller. Det enda som jag kan skjuta upp till i morgon om det skulle behövas är att städa. Vi skulle träffat Elin och Nova idag också men tråkigt nog så hinner vi inte det nu när det är så mycket att göra, vi ska åka dit nästa vecka istället.

I morgon så kommer min syster hit, det ska bli jättekul, hon ska stanna hela helgen och åker hem på måndag. Det är bra att hon kommer hit också så att hon kan hjälpa till lite att förbereda inför dopet, eller ja, sysselsätta Hugo lite under tiden vi fixar maten och så.

Nu sover Hugo så då tänkte jag passa på att göra mig i ordning och stryka hans kläder innan han vaknar.

Bilder tagna på Hugo idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0