Fredag 1/5

Får hela tiden för mig att det är lördag idag, men det är det ju inte, och det är inget jag klagar på med tanke på att helgen blir längre.

Igår var Erik och Louise här och vi grillade och åt god mat och hade det trevligt. Hugo tyckte att det var mycket roligare att vara vaken med oss så han somnade lite senare än vanligt. Nattade honom precis som vanligt strax innan kl 20.00, och det dröjde inte lång stund innan han somnade bredvid mig, men när jag skulle lägga över honom i hans säng så vaknade han självklart och ville inte somna om. Lät honom ligga i sängen en stund själv men när vi tittade in efter en stund så låg han på mage och kryptränade lite och var hur glad som helst, han ville väl trötta ut sig lite extra. Bajsat hade han också gjort så det var bara att ta upp honom och byta blöja. Tillslut så somnade han strax innan 21.00

Vi hade förväntat oss att han kanske skulle sova lite längre i morse eftersom han somnade nästan en timme senare, men kl 06.10 var det färdigsovet för Hugos del. Tur att han är så söt och glad på mornarna.

Idag vet jag inte vad vi ska göra förutom att vi måste klippa gräsmattan och trimma vid plattorna. Verkar ju bli varmt och fint väder i alla fall, så ut ska vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0