Fredag 29/5

Idag mår Hugo bra igen, skönt för honom. Tyvärr har jag gått och blivit sjuk nu istället, jag som inte varit riktigt sjuk sedan innan graviditeten. Snoret rinner, ögonen bränner och Huvudet känns allmänt tungt och jobbigt. Har sovit en timme mitt på dagen också för att jag skulle må lite bättre, blev dock bara värre. Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk som fick dövas med en ipren och massa vatten.

Trots min sjukdom beställde jag klipptid till klockan 17.30, det var liksom nu eller aldrig eftersom jag inte kommer hinna innan vi åker till Eskilstuna annars. Var ju inte länge sedan jag klippte mig men jag var så trött på mitt långa trista hår, samma gamla vanliga frisyr som jag i princip alltid har haft. Så nu blev det lite förändring i alla fall, en decimeter kortare och lugg!! Hade inte alls planerat att ha lugg men frisören som klippte mig föreslog det eftersom hon trodde det skulle passa mig. Känner mig jättenöjd än så länge, så skönt med en annan frisyr.

När vi var nere på stan åt vi lite B&J glass på Karamello också, gott!

Hugo har lärt sig krypa idag också!! Vår duktiga son. Han har kunnat krypa några steg tidigare men det har vi liksom inte räknat, men idag har han krypit flera meter åt gången. Man blir så stolt. Och han är såå söt när han gör det. Det har hänt mycket med hans utveckling igår och idag, både lärt sig att sätta sig upp själv och krypa.

När vi var nere på stan bestämde sig Hugo för att sova en halvtimma mellan 18.30-19.00 så nu blev nattningen lite framskjuten och han är inte alls sugen på att sova nu, Robert försöker få honom att somna nu och det låter inte som att det går sådär jättebra.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Men uschdå, då får du ta och krya på dig nu :( <3

Jag skulle också vilja gå till frissan!

2009-05-31 @ 23:21:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0