Kvällsmys efter en bra dag

Nu ska vi äta Ben & Jerry chocolate fudge eller vad den nu heter, kolla på Lost och bara mysa. Och ja, jag vet att jag sa att jag inte tyckte att B&J-glassen var något speciellt men det kanske den var ändå eftersom jag blev så sugen på den idag. Idag har det varit en bra dag, fint väder, god mat, och en glad Hugo. Och så kom pappa förbi en stund helt oväntat, han var påväg hem från öland och svängde förbi här, det var trevlans. 

Imorgon hoppas jag på lika fint väder så att jag kan sitta ute och sola lite, det behövs verkligen kan jag säga. Kanske blir att vi går till öppna förskolan en stund också om det passar in med Hugos sömn.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0