Lördag 30/5

Grattis till min syster som fyller 15 år idag!

Med mig är det inte speciellt bra, mår ännu sämre idag. Det värsta är nog nästäppan, så frustrerande att inte kunna andas normalt. Nyser känns det som jag gör hela tiden också.

Hugos matvägran har nått sin topp idag, han har vägrat allt, samtliga gånger. Han åt lite gröt i morse, men inte en hel portion, i övrigt har han sammanlagt ätit 10 tuggor fördelat på tre mål plus 3-4 tuggor mosad banan. Han vill varken ha mat, frukt eller gröt. Vatten vill han inte heller ha, det som är det viktigaste. Kissar dåligt gör han också. Har försökt ge honom vatten hur många gånger som helst men han tar max en klunk och sedan slår han bort flaskan eller muggen med handen. Blir ju inte mindre jobbigt när man själv är sjuk också och inte känner någon ork för någonting.

Ikväll är det Robinson-finalen och den ska vi se, har ingen aning om vem jag vill ska vinna eller vem jag tror vinner.


Kommentarer
Postat av: erik

Anna vinner, sanna mina ord.

2009-05-30 @ 19:13:20
Postat av: Anonym

Hej och grattis till din första morsdag.

Hugo kanske känner av värmen, det är hans första sommar och en del vill varken äta eller dricka, jag tror det går över. Krya på dig "mamma lila".

Kramar från "farmor och farfar".

2009-05-31 @ 22:07:44
Postat av: Melinda

Tacka vet jag nässpray ;D

2009-06-01 @ 12:57:37
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du testat med ett vanligt glas? När inget annat funkar så brukar det alltid fungera, Nova älskar att dricka ur glas :)

2009-06-02 @ 11:11:25
URL: http://elin.marpet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0