Min lilla älskling mår inte bra

Nog allt mår han riktigt dålig nu, febern är högre också, vet inte vad den ligger på nu eftersom han gallskrek när jag bytte blöja på honom för att han frös så då ville jag göra lidandet så kort som möjligt.

Vi var iväg och handlade förut idag och då satt han i bärsjalen hela tiden och snuttade på nappen och såg allmänt sjuk ut, sedan somnade han i bilen när vi var påväg hem.

Det är inte det lättaste att få i honom vatten heller, han vill inte alls. Nu sover han men det är väldigt oroligt och han har redan vaknat en gång och varit helt otröstlig, känns som att den här natten kommer bli lååång.

Robert ska plugga en stund till nu, han har en tenta till snart. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska passa på att ta ett varmt bad, det är ju inte varje dag man gör det. Förut däremot då gjorde jag nog det nästan varenda dag, speciellt när jag var gravid. Och ja samma dag som vi åkte in till förlossningen badade jag nog 10 gånger, utan överdrift. Jag gillar att bada helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Bada är skojj ;D fast i större format än ett badkar ;) hoppas lillen blir bättre snart!

2009-05-27 @ 23:18:44
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Eran lilla älskling borde inte vara sjuk men det blir alla, och snart är de bra.

Önskar att jag kunde hjälpa er lite.

Kram "farmor"

2009-05-28 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0