Tisdag 19/5

Hugo ligger och sover och Robert pluggar. Jag sitter och väntar på posten och hoppas på att den ska komma snart för förmodligen kommer båda paketen idag, hade fått ett mail om att selen var skickad i söndags så då borde den komma idag.

När Hugo har vaknat ska vi gå och veckohandla på Hemköp han och jag hade jag tänkt, måste ta och skriva en inköpslista först och innan det tänka ut vad vi ska äta den här veckan.

På torsdag kommer min syster hit och ska stanna till på lördag, ska bli jättekul för nu var det ju ett tag sen hon var här.

Verkar inte bli något fint väder idag heller tyvärr, det regnar inte men det är mulet och grått. Jag som hade hoppats vi kunde inviga våra nya möbler och sitta ute i solen, men det ser inte ut att bli så.

Nej nu är det dags att skriva den där listan!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tyvärr inge superväder idag heller :( men som tur är inget regnande..

2009-05-19 @ 12:33:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lillasyster erica

jag saknar er jätte mycket, och ja tycker det ska bli super kul att komma till er i några dagar!

Det känns jätte kul att få träffa er igen.

Jag älskar dig, hälsa männen i huset :)

2009-05-19 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0