Lördag 10/10

Inatt/imorse har det inte varit roligt. Vid kl 02.30 eller något sånt inatt vaknade Hugo och gnällde en massa, vet inte vad det berodde på men det slutade med vrålskrik och att han slutligen somnade om en timme senare. Mitt Huvud kändes som att det skulle sprängas och det gjorde nog Roberts också.

När han väl hade somnat hoppades man på att få lite sömn, men jag kunde såklart inte somna om med min huvudvärk. Dessutom kände jag mig väldigt uppstressad vilket inte gjorde saken bättre. Lyckades väl kanske slummra till en kort stund innan Hugo bestämde sig för att vakna igen vid kl 04.30, då var han så ledsen att det var omöjligt att få honom att somna om, såklart försökte vi ett bra tag innan vi gav upp. Det var morgon! Jippii!

Robert var i alla fall jättesnäll och var uppe med Hugo själv den första tiden och så fick han honom att somna om efter lite gröt, så då sov vi med.

En timme senare vaknade Hugo igen och med samma "glada" morgonhumör som tidigare, alltså gråtandes.

Robert åkte till jobbet vid 9-tiden och sedan dess har morgonen och dagen fortlöpt på samma sätt som natten, inte vidare värst kul med andra ord. Fick honom att somna vid 11 men han vaknade efter 20 minuter och sedan dess har han varit helt hängig och dan.

Vi har badat lite han och jag och under den lilla stunden var han åtminstone glad. Vet inte vad det kan vara men förmodligen har han ont någonstans för såhär har han aldrig varit tidigare. Han kan ha lite feber också men inte mycket än så länge i alla fall. Ska hålla lite koll så att det inte är öronen som spökar.

Nu sover han lite igen men det lär väl inte bli någon lång stund nu heller misstänker jag. När han vaknar blir det att ta tempen och se hur han verkar må. En sak är i alla fall säker, han är inte riktigt sig själv idag.

Igår var i alla fall en bra dag. Efter att Robert slutat skolan var vi ute på en skogspromenad och sedan åt vi god middag, kycklingröra i orientbröd och en massa grönsaker, och kollade på idol.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, det visar sig senare.

Det blir inte mycket bilder just nu men det beror på att jag skriver från Roberts dator som inte har en endaste bild på grund utav att den är helt rensad på allt efter alla diverse datorproblem som vi hade för några månader sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0