Fredag 16/10

Igår gick jag in i graviditetsvecka 17. Både igår och i förrgår var jag helt huvudvärksfri, vilket är rekord under de senaste veckorna. Just nu känner jag dock att det är påväg, hoppas bara inte det blir så illa som det brukar bli.

Robert hade tenta i morse som han tror gick riktigt bra, hoppas på det.

Jag och Hugo gick ut direkt efter frukosten och plockade in alla grejer från uteplatsen och klippte gräset för sista gången i år, slängde tomatplanterna gjorde jag också. Så nu är vi redo för vintern.

Idag är det fredag vilket innebär Idol, hoppas det är bra ikväll.

Om en timme ungefär ska vi börja med maten, det blir kött med klyftpotatis och morötter i ugnen och tzatsiki.

Känner att jag inte hade så mycket att skriva just nu, återkommer vid senare tillfälle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0