Fredag 30/10

Nu har han äntligen somnat, mitt lilla monster. Ja, idag är han verkligen inte på humör, han har varit arg sedan han klev upp i morse och vägrat att sova trots att han gäspat och gnuggat sig i ögonen konstant. Han har ett jäkla humör den där lilla ungen. Fast det är klart att han inte kan ha humöret på topp varenda dag heller, allt som oftast är han ju en riktig liten solstråle.

Snart ska jag laga någon lunch till mig, Robert är iväg och jobbar så han kommer inte hem och äter med mig. Vet inte alls vad jag ska hitta på. Ikväll blir det i alla fall tacos, det ville Robert ha.

När Hugo har vaknat funderar jag på om vi ska åka ut till Ikea och kolla lite, det enda som känns jobbigt är att det är alldeles för lång bussresa dit och med byte vid resecentrum dessutom. Får se hur vi gör och hur länge han sover, skulle behöva hinna både äta och duscha innan han vaknar om vi ska komma iväg någon gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ta en promenad till ikea? Det är ju inte så långt ifrån er :) Er ta bussen till skägget och gå därifrån.

2009-10-30 @ 14:53:08
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hon växer på :D och JAA, hon är sötast min lilla snutta ^^,

2009-10-30 @ 23:23:01
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0