I en annan del av Bromma

Jag älskar verkligen Martina Haags böcker, dom är så hysteriskt roliga. Förra veckan slukade jag den senaste, I en annan del av Bromma, och den var riktigt bra den också. Både den och Underbar och älskad av alla är romaner, medan de andra två handlar om hennes eget liv, fast en smula överdrivet kanske.

Hur som helst är dom bra allihopa och riktigt roliga, man får sig ett gott skratt varje gång och man kan inte sluta läsa förrän boken är slut. Tur att dom är så lätt- och snabblästa då!

Rekommenderas!

Igår började jag på andra boken av Jens Lapidus, Aldrig fucka upp. Hoppas den kommer vara lika bra eller åtminstone i närheten av Snabba cash. Snabba cash är nog den bästa boken jag hitills läst i mitt liv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0