Idol

Måste säga att jag tycker Idol är över förväntan i år, riktigt bra nästan allihopa. Det är stor skillnad mot förra året då jag tyckte det var uruselt (dock inte så dåligt att jag kunde avstå från att kolla). Erik är ju grymt bra, Calle, Mariette, Tove, Jon och Erika likaså. Till och med Nicklas gjorde riktigt bra ifrån sig ikväll. Nej det är helt omöjligt att uttala sig om någon favorit, än.

Och den nuvarande juryn är ju tusen gånger bättre än den tidigare, förstår knappt hur man ens kunde kolla då. Dom var bara så onödigt bittra och otrevliga. Konstruktiv kritik ska det vara, inte smutskastning.

Nog om idol.

Just nu håller vi på med förberedelserna inför tårtan i morgon som förhoppningsvis kommer bli bra. Ingen av oss har några "tårttillverkningserfarenheter" sedan tidigare så vi får se hur det blir.

Jag har dessutom alltid haft något emot att baka, och jag vet inte ens varför. Laga mat älskar jag att göra men bakning har jag aldrig riktigt gillat, jag hoppas att det bara beror på min okunskap för jag vill verkligen tycka om att baka. Det kan ha något att göra med att man inte kan påverka hur slutresultatet blir, med mat kan man liksom smaka av och förbättra under tiden. Dessutom är jag inte mycket för sötsaker, mat är mycket godare.

Kommentarer
Postat av: Kristin och Martin

Vi båda håller med dig om Idol.....denna serong är den bästa och ett riktigt bra startfällt!

Ses om några timmar.



Kramar

2009-10-03 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0