Lördag 17/10

Igår kollade vi på Idol, det var väl bra men lite tråkigt tema tycker jag eftersom alla sjöng låtar från samma artist, Michael Jackson. Jag tycker att rätt person åkte ut, men jag tycker också att det är dags att Rabih, Eddie och Nicklas åker ut, det är dom som håller lägst klass enligt mig.

Till mat igår blev det lite ändrade planer, det blev potatisgratäng till istället för det ville Robert så gärna ha. Det var gott som alltid.

Robert försökte precis natta vår lille son men det gick inte så bra så nu är han uppe och trallar runt här igen, lycklig som få. Vi ska strax äta pastasallad med dressing som vi gjorde innan nattningsförsöket.

Hugo är jättetorr i ansiktet nu när det börjat bli lite kallt ute, han har väl oturen att ha sådan hy som mig. Dessutom blir han röd, som utslag eller eksem där på de torra partierna vissa dagar. Jag tror att det kan ha något att göra med när han ätit mycket tomat, som en dag när han åt köttfärssås till lunch och korvstroganoff till middag så var han väldigt röd på kvällen. Men tomat är ju ganska lätt att reagera mot som liten har jag läst. Vi får se till att smörja, smörja, smörja och se om det blir bättre när det gäller torrheten.

Nej nu ska vi äta!


Kommentarer
Postat av: Robert

Gott med mat var det. Nu ska jag plugga!!

2009-10-17 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0