Måndag 19/10

Detta inlägg skrev kl 12.48 idag, men någonting hände så att inlägget inte publicerades. Här kommer det i alla fall!


Igår kväll glömdes det bort att lägga in lite bilder här så det tänkte jag göra nu istället. Igår såg vi den senaste Harry Potter-filmen, vi hann inte med hela eftersom att den är så lång och jag var så trött, så resten ska vi se ikväll.

I inlägget igår skrev jag ju att det kändes som att huvunvärken var påväg att komma, och visst var det så. Hela kvällen och natten har jag haft jätteont, usch det är inte alls kul. I morse tog jag två tabletter igen för det hade inte gått över då heller. Nu är jag tack och lov huvudvärksfri.

Idag har vi hitills inte hunnit med så mycket, åtminstone inte jag. Robert gick upp med Hugo strax efter kl 7 och jag gick upp vid kl 09.30. Dom hade haft en bra morgon och hunnit varit iväg och handlat lite och allt.

Till lunch åt Hugo rester från vår mat igår, vi åt panerad torsk med ägg- persiljesås och potatis, han fick kokt torsk istället. Det är andra gången han äter det och han tycker det är jättegott. Bra också att han börjar äta mer och mer utav vår mat.

På eftermiddagen så kommer Elin och hämtar upp oss och så åker vi ut till Linghem hem till dom. Det ska bli kul att träffas, det var ju ett tag sedan sist nu. Nu kan ju både Hugo och Nova gå också så då blir det nog full fart. Robert kommer och hämtar oss sen ikväll.

Nu ska jag äta lite kvalitetslunch, köttbullar och makaroner. Skämt å sido. Gillar det inte alls men nu fick det bli det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0