Onsdag 7/10

Igår när Hugo vaknade strax efter två så gick vi till öppna förskolan en stund och lekte. Han var som vanligt på toppenhumör där, det dåliga humöret var som bortblåst.

Sedan när vi kom hem och det var dags för middag så åt han jätteduktigt så dagen blev ju till det bättre till slut ändå. Dessutom somnade han för natten vid kl 19.30 vilket innebär att jag kunde se på Halv åtta hos mig, perfekt.

Det var säsongspremiär för Desperate housewives igår också och det är ju bara såå bra! Verkligen den bästa serien av dom alla.

Idag är Robert ledig hela dagen från skolan men han ska plugga en hel del ändå, så jag och Hugo ska gå iväg till öppna förskolan efter lunch så att Robert får lite studiero här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hardenäran en dag för sent, förlåt att jag glömde dig.

kl är bara 10.30 så hugo kan inte ha sovit till två.

jag skriver pekfingervals med höger hand.

conny och erica var här och åt annars hade jag nog glömt farfar också.

kram från farmor.

2009-10-07 @ 10:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0