Söndag 18/10

Nu sover Hugo sedan en liten stund tillbaka. Innan det så var vi och bokade tvättstugan och gick på en promenad. Jätteskönt och soligt ute här idag, inte alls sådär kallt och ruggit som det har varit ett tag nu. Hugo blev jätteglad när han fick ett stort gult lönnlöv att hålla i, nästan lika glad som över ballongen för ett tag sedan. Det är lätt att roa dom små ibland.

Till lunch åt vi morotsbiffar med krossade jordnötter i och bacon till, det är verkligen supergott. Det är tack vare Elin som bjöd mig på det en gång som vi har den rätten.

Robert sitter och pluggar som vanligt, känns som att det är det enda han gör just nu och som att man är ensamstående ibland, men så är det under tentaperioderna och det är det lätt värt eftersom han brukar få så bra resultat och dessutom längre jul- och sommarlov p g a det, eftersom han aldrig har några omtentor. På tisdag är det dock slut för denna gången och så är han helt ledig några dagar vilket ska bli såå skönt.

Klockan 16-19 har jag tvättstugan idag så nu ska jag börja ställa iordning all smutstvätt och diverse tvättmedel och sköljmedel som ska med, vi har ju en bit att gå till tvättstugan så jag brukar få packa i tvättsäckarna i vagnen.

Ikväll ska jag vara snäll och bjuda på några Hugobilder!


Kommentarer
Postat av: Svärmor/farmor/mamma

Var är bilderna?

2009-10-19 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0