Tisdag 20/10

Nu har Hugo precis ätit lunch. Idag passade jag på att göra vår mat till ikväll redan nu och så fick han utav det. Det blev kyckling med örtagårdssås, pasta och broccoli. Även denna rätt åt han för andra gången idag och han tyckte det var jättegott, han åt upp allting plus lite extra pasta och broccoli efteråt. Han verkligen älskar broccoli, och det är ju bara bra.

Just nu sitter Robert på tenta, det har han gjort sedan kl 8 i morse och ska göra fram till kl 13. Hoppas det går bra!

Jag och Hugo har roat oss med en promenad på morgonen och sedan gick jag in på Hemköp och handlade medan han sov i vagnen. Trodde inte att han skulle somna när vi var ute eftersom han vaknade rekordsent idag, kl 07.30, men där hade jag fel för under tiden som vi gick och väntade på att affären skulle öppna så såg jag att han började se lite trött ut. Jag fällde ner ryggstödet lite grann och bara några minuter senare sov han.

Igår var vi hos Elin, Jimmy och Nova. Elin hämtade upp oss efter att hon hade varit på stan och sedan kom Robert och hämtade oss strax innan kl 19 igår kväll. Det var jättekul att träffa dom och Hugo och Nova hade roligt ihop, förutom när Hugo var lite dum och bet Nova i fingret. Hugo var väldigt facinerad över deras två katter och över en kattleksak som var som en pinne med glitterband längst ut på. Den gick både han och Nova runt och lekte med katterna med. Så en sådan ska vi införskaffa så att han kan få leka med våra katter också.

Nu ska vi städa lite här hemma och vänta på att Robert ska komma hem så att vi kan äta lunch också. Ska nog gå iväg och kolla om det finns någon tvätttid ledig så att jag kan använda torkrummet senare. I morgon åker vi till Eskilstuna och då vill man ju att allt ska vara tvättat och klart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får det bra i Eskilstuna :) Så hoppas jag på lite uppdatering även om ni är där ;) Så ses vi nästa vecka!! Kram

2009-10-22 @ 10:21:09
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0