Tisdag 6/10

Idag har jag namnsdag, det är Jenny. Och farfar fyller 66 år, grattis!

Inatt var inte en bra natt, som väntat. Hugo vaknade en massa gånger och gallskrek för att slutligen vakna helt klockan 6 istället för 7 som han brukar. Han hade lite feber när han vaknade och han har varit jättegrinig hela dagen. Han vill inte äta något och sitter bara och gråter, han vill inte leka, ingenting duger, så det är inte en speciellt rolig dag idag.

Han somnade första gången vid 9 idag men sedan när Robert skulle gå till skolan så smäller han såklart igen ytterdörren så att han vaknar med ett gallskrik, det kändes jättekul just då.

Nu har Robert varit hemma på lunch och precis innan han gick så fick han honom att somna igen. Jag hoppas han sover en bra stund nu och vaknar på rätt sida, han fick alvedon innan så om vi har tur kanske febern är borta också.

När han vaknar blir det att vi går till öppna förskolan en stund, där brukar han vara glad så det tror jag han uppskattar. Och febern är ju inte på grund utav sjukdom utan beror på vaccineringen igår, dessutom har hade han bara 38,6.

Jag ska äta lite lunch nu, panerad torsk med potatismos.

Kommentarer
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: aha okej, förstår vad du menar nu.. men jag ser din blogg som den ska se ut :O :P hehe.. vet inte riktigt hur du har lyckats ^^

2009-10-06 @ 16:30:45
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jaha, va kul att han kan gå själv :)

Det där är inte mitt halsband ;)

2009-10-07 @ 00:35:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0