Torsdag 1/10

I morgon fyller Hugo 1 år!! Tiden går så rasande fort. Jag har en känsla av att han kommer att uppskatta paketen som han ska få öppna för idag när jag skulle slå in det sista så var han helt galen och försökte riva sönder pappret. Dumt av mig att tro att det skulle funka att slå in presenten när han var vaken och i samma rum, han attackerade pappret, tejpen och mig vilket försvårade det hela en hel del, men jag får ju skylla mig själv.

Igår var vi nere på stan och jag handlade lite kläder och ett par skor till mig, för en gångs skull. Jag är nöjd över mina inköp och betydligt mycket fattigare.

Hugo är fortfarande förkyld och snorig. Nässprayen går förvånandsvärt bra nu, han och jag har kommit överens om att det är okej sålänge han får pilla lite med flaskan efteråt.

Nu sover han och jag hade tänkt passa på att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0