Torsdag 22/10

Igår eftermiddag kom vi till Eskilstuna. Resan hit gick bra förutom mot slutet då Hugo brast ut i gråt p g a övertrötthet, vi tystade ner oss i bilen och jag strök lite över hans huvud så somnade han på ett par minuter. Sedan sov han den sista biten och vi bar över honom till spjälsängen direkt vi kom fram så att han fick sova vidare.

Igår kväll gjorde vi inget speciellt utan tog det bara lungt och kollade lite på tv och så. Åt årets första julskinka till middag. Det var riktigt gott och riktigt tidigt.

Idag har Robert och hans pappa varit iväg och hjälpt Martin och Kristin att flytta. Roberts mamma och ena syster har jobbat och den andra systern Linnea, jag och Hugo har varit hemma här. Jag och Hugo var ute på en promenad i morse i höstrusket medan Linnea fortfarande sov, hon har ju turen att få sova så länge hon vill. Hugo somnade nästan direkt som vi började gå och sov en bra stund efter att vi kommit tillbaka också, utanför huset.

Medan Hugo sov tog jag mig en julskinkemacka med senap och kollade lite på tv, inte mycket med andra ord.

Till lunch fick Hugo potatismos med julskinka och morötter, det verkligen älskade han. Jag har aldrig sett min son äta så fort och glatt, det var kul att se. Inte trodde jag att DET av allt skulle vara så himla gott enligt honom.

Nu ligger lilla tröttis-Hugo och sover utanför här igen. När han har vaknat och ätit så ska vi åka iväg till Babyproffsen och Barnens hus och kolla på lite syskonvagnar. Det finns nämligen en speciell som vi vill kolla på som dom inte har någonstans i Linköping, men på Barnens hus tror jag att den finns.

Ikväll ska vi äta tacos och sedan träffa Cissi.

Kommentarer
Postat av: lillasyster erica

kan du träffa mig idag? ring mig senare! puss

2009-10-23 @ 09:11:35
Postat av: Melinda

Ååh, syskonvagnar är såå söta :D en liggdel på ena sidan, och sen en sittdel på den andra, superfina är dem :)

2009-10-23 @ 13:46:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0