Idol

Nu har jag precis kollat på idol, i år igen. Hoppas verkligen att det blir bättre i år än vad det var förra året, om inte så kommer jag inte att kolla. Det fanns ju i alla fall några som var bra, speciellt killen med gitarr och glasögon som hade skrivit sin låt själv. Hoppas han kommer gå långt.

Robert sitter och pluggar här vid vårt nyinflyttade skrivbord i vardagsrummet, inte det snyggaste att ha det här inne men det var den enda lösningen som funkar för oss just nu. I Hugos rum går det inte att ha för då går det inte att använda datorn över huvud taget eftersom enda gången den används är när han sover. I sovrummet får det inte plats och jag vill absolut inte ha det där inne heller. Så nu får det vara såhär, det är ju inte jätteilla och för övrigt blev det riktigt bra här inne efter ommöbleringen.

I morgon är Robert ledig hela dagen men han ska plugga en hel del så då ska jag och Hugo passa på att gå till öppna förskolan ifall jag har frisknat till lite, jag tror inte det uppskattas om man kommer dit och är förkyld bland alla barn.

Kommentarer
Postat av: Kristin

kan ni inte lägga ut lite bilder på det ny inredda vardagsrummet? Och även bilder på hur Hugos rum ser ute nu.



Kramar / Kristin med familj

Vi ses snart.

2009-09-09 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0