Onsdag 16/9

Nu har Hugo somnat för en liten stund sedan, han och Robert har varit på öppna förskolan och lekt, så nu var han trött när dom kom hem. Jag passade på att duscha och fixa lite i köket under tiden som dom var borta.

Vid 6-tiden kommer Cissi hit, hon ska vara här tills i morgon. Det ska bli jättekul att träffa henne! Hon var ledig från jobbet både idag och i morgon så då bestämde vi att hon skulle komma hit. 

Idag har vi gjort ett tredje försök att få upp tavlorna i vardagsrummet men det gick inte bra den här gången heller. Krokarna som vi hade innan gick sönder när vi skulle byta plats på dom, så då köpte jag nya krokar, men självklart så passade inte dom. Att spika in en spik funkar inte eftersom vi har betongvägg och att borra tre hål och sätta plugg där känns inte kul eftersom vi redan har hela väggen full med borrhål från tv-möbeln som stod där innan. Vi får väl se om Roberts alternativa lösning funkar eller om vi blir tvugna att borra ändå.

Nu ska jag städa lite här så att det är fint tills Cissi kommer.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns ju att köpa krokar till betongväggar. Jag tror det är såna vita med tre små spik i.

2009-09-17 @ 10:39:02
URL: http://elin.marpet.se
Postat av: Farmor Bettan

Att läsa gamla nyheter är helt okej men fler bilder på sötnosen önskas och då menar jag inte Robert. Tack för i helgen, det var kul och trevligt. Anna är sjuk. Puss.

2009-09-22 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0