Söndag 13/9

Idag har vi varit ute i i Tornby och handlat lite födelsedagspresenter till den blivande ettåringen här i huset. Hoppas han kommer tycka om vad vi köpt, men det tror jag för av det lilla han såg av dom så sa han "titta" och pekade på det glatt.

Vi köpte också tyg på ikea som jag ska försöka mig på att sy gardiner till Hugos rum av, jag har inte sytt sedan syslöjden i högstadiet så vi får väl se hur det går. Och så köpte vi en leklåda med lock som han kan ha sina leksaker i också, den var väldigt uppskattad, speciellt eftersom den hade hjul.

Ikväll har Robert pluggat en stund medan jag kollade på Ensam mamma söker och sedan har vi slagit in Hugos presenter.

Nu är det dags för sängen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Visst är han söt.

Jag tror säkert du kan sy gardiner till Hugos rum, man glömmer inte symaskinen.

Jag har köpt blått tyg med en smal beige rand i till kavaj och kjol som jag skall sy.

Vi önskjar varandra lycka till.

Kram till er från farmor

2009-09-14 @ 17:53:03
Postat av: Melinda

Skönt det :) Jag är ju som sagt sjuk, men med Maja är det bara bra hoppas jag :) Hoppas jag inte hinner smitta henne innan jag blir frisk! Får ju inte pussa henne nu ;( försöker hålla avstånd.

2009-09-15 @ 11:42:09
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0