Tisdag 8/9

Igår trodde jag att Hugo började bli helt frisk men idag är han snorig igen, och jag med. Jag var lite förkyld förra veckan men det gick över efter några dagar men inatt så kom det igen.

Tänkte lägga in lite bilder på vår sötnos nu när jag äntligen har hittat kamerasladden och har tid för det.


Det här är från i söndags när vi bakade muffins, Hugo står i en av kökslådorna för att nå upp till bänken.


Här hjälper han till att vispa lite.


Såhär gulligt står han och tittar ut på när jag klipper gräsmattan.


Hugo med ruffsig frisyr.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Usch va drygt att de kom tillbaka :/

Jag har precis blivit förkyld :(

2009-09-14 @ 23:29:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0