Torsdag 24/9

Nu ska jag snart in och väcka min lilla prins som ligger och sover så gott efter en dag full med lek. Men först tänkte jag uppdatera lite snabbt här.

I onsdags kom Cissi hit och stannade till i torsdags. Det var jättekul att träffa henne och prata lite om allt och inget.

I helgen var Roberts föräldrar här vilket också var jättetrevligt. Hugo tyckte också att det var väldigt kul att få träffa sin farfar och farmor lite.

Idag har jag och Hugo varit på öppna förskolan och busat, han skrek "maamma, mammaa" under sångstunden som ett tecken på att han ville sjunga "kalle anka satt på en planka" som är hans stora favorit just nu. Vilken tur att Lena som jobbar där förstod precis vad han menade så att vi kunde sjunga den.

Robert går i skolan ända till 21 ikväll så jag och Hugo blir ensamma hela kvällen. Hugo ska äta nu när han vaknar och sedan ska vi gå till apoteket och handla huvudvärkstabletter som vi har slut på här hemma nu.

Förresten så har Hugo lärt sig gå nu! Han började i tisdags lite smått och sedan har det bara blivit mer och mer. Men han går inte hela tiden än, men i mellan saker och så och ibland bara fritt utan att ha ett nära mål. 5 meter eller något sånt är väl vad han gått i streck utan att börja krypa eller sätta sig ner. Ser så himla gulligt ut!

Nej nu ska jag väcka sjusovaren..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra

Vad roligt att Hugo går till sin ettårsdag.

Man skall inte väcka den björn som sover.

Kramar Farmor

2009-09-24 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0