Torsdag 1/4, BF+1

Ingen bebis än..

Idag är det inget roligt väder ute, det har regnat och är grått och trist. Hugo hämtades precis från dagis och åt en macka innan han gick och la sig. Påskbordet dom hade fått till lunch hade tydligen inte fallit honom i smaken. Nu sover han så gott i alla fall.

På förmiddagen har jag och Robert bara tagit det lugnt. Jag läste klart Tårtgeneralen av Filip och Fredrik. Den var väldigt underhållande måste jag säga. Aningens seg och ointressant i slutet men det gjorde ingenting eftersom den stundtals var hysteriskt rolig. Det är svårt att hålla en sådan nivå rakt igenom hela boken. Sedan sov vi en stund, väldigt väldigt skönt och välbehövligt.

Vad vi ska hitta på idag har jag inte en aning om. Föda barn tycker jag vore en bra idé men det verkar inte bebisen hålla med om. Det är ju trots allt hon som måste se till att det händer i så fall.

Nu ska vi äta köttfärssås och spaghetti.

Lite bilder på Hugo från de senaste dagarna!


Ute och leker!


Hugo är på Hemköp och handlar! Undrar vem han ska köpa kaffefilter till? Inte är det till mamma och pappa i alla fall, kanske till farfar och farmor?

Att krypa in i köksskåp är kul!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Väntar med spänning här ;)

2010-04-01 @ 22:31:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0