Måndag 22/2

Idag går Robert i skolan till kl 21.00 så jag och Hugo är ensamma hemma. Vi har lekt och läst massor av böcker om och om igen liggandes i vår säng, det är så mysigt och Hugo tycker verkligen om det. Hugo har badat också, han var så torr i hyn så jag hade i massor av olja och sedan smörjde jag in honom i en massa olja efteråt också, hoppas det kommer hjälpa lite grann i alla fall.

Efter badet så åt vi ugnspannkaka och det tyckte han var väldans gott.

Nu sitter Hugo i soffan och kollar lite på barnkanalen, han är så lugn att man inte kan tro det är sant. Han sitter/ligger lutad mot en kudde med en filt över benen. Jättegullig! Tror han börjar bli lite trött också eftersom han vaknade så tidigt i morse. Om en liten stund ska jag göra lite gröt åt honom och så får han gå och lägga sig lite tidigare än kl 20.00 som han brukar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vad gulligt, ligga och läsa i sängen, jag har suttit i soffan och stickat på en hjälm till lilltjejen, det är också mysigt med hundarna bredvid mig.

Kramar till Er från farmor

2010-02-22 @ 19:25:18
Postat av: Elin

Ja visst var den xD Ja nu får det absolut inte komma mer! Men idag smälter den ju som bara den så :D

Vore kul med en magbild snart :)

2010-02-24 @ 12:51:30
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Robert

God ugnspannkaka!!

2010-02-25 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0