Barnmorskan

I morse var jag hos barnmorskan. Där gick allt bra. Järnvärdet var fortfarande bra, det låg på 123, och allt annat också. Sf-måttet var 29 cm och bebisens hjärtljud på 152 slag/minut. Hon låg med huvudet neråt nu också. Vägde mig också inne på toaletten där och har nu gått upp 10 kg i vikt.

Det börjar kännas att det närmar sig förlossningen lite mer nu, besöken kommer att bli tätare hos barnmorskan nu och idag så fick jag papper om min blodgrupp som ska med till förlossningen samt numret dit när det väl är dags. Jag längtar verkligen nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att allt såg bra ut :) Vad glad att du inte går upp så mycket, det är ju ett helvete att få bort sen ;P Ska bli så skojigt att se dig,hugo och magen imorgon :) Kram

2010-01-15 @ 19:12:14
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ååh, inte långt kvar :D

När är det du har BF? :)

2010-01-19 @ 21:53:28
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0