En fas?

Hugo sover och Robert är iväg och tränar med Erik så jag är alldeles ensam här för en stund, och det är faktiskt riktigt skönt för omväxlings skull. Speciellt idag då det varit en ganska så jobbig dag. Hugo har inte alls varit på humör och velat bli buren hela tiden, vilket såklart inte går. När han inte blivit buren har han skrikit och gråtit helt förtvivlat. Det är inte lätt att vara liten.

Jag tror det är någon fas han går igenom nu då han är extra klängig, han kan inte vara utan oss en endaste sekund när vi är hemma. På öppna förskolan går det bra att leka själv. Fast till och med där är han lite blyg precis i början och klänger sig fast vid mina ben, det hör inte till det vanliga.

Efter maten som inte var allt för fridfull då Hugo var helt vansinnig och bara ville ha broccoli och annat som man inte kunde förstå vad han menade gick jag och tog mig ett långt och skönt bad och läste lite, det behövdes lite avkoppling då.

Vi har bakat en kladdkaka som står ute på balkongen och svalnar nu, den ska vi ta en bit av när Robert kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså har han en sån fas nu, inte lätt för dig och bära runt på han med stora magen är klart. Skönt att du fick lite egen tid och avkoppling:)

2010-01-20 @ 10:55:02
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0