Fredagsmys!

Alldeles strax ska vi äta tacos och kolla på Dexter som Robert fick av mig i julklapp. Vi har snart sett klart på första säsongen, är väl tre eller fyra avsnitt kvar. Vi kommer definitivt att köpa nästa säsong också. En annorlunda och väldigt bra serie. Blir lite sent med maten idag men så fick det bli.

Hugo har precis somnat efter en skål gröt, första gången på flera dagar nu som han åt upp allt. Det är inte lätt när man är sjuk. Han gillar ingenting längre, inte ens clementiner som är hans favorit i vanliga fall. Hoppas aptiten och det glada humöret snart är tillbaka.

Tyvärr börjar jag bli förkyld nu också, det har inte riktigt brutit ut än men jag känner i hals och huvud att det är påväg. Sjukt trött har jag varit idag också.

Lilltösen i magen verkar må bra i alla fall, det är full fart hela dagarna. Igår kväll rörde hon på sig som aldrig förr innan vi skulle sova. Robert tyckte det var jättekul att se hur hela magen bara gungade, och jag också såklart. Man kunde till och med se vad vi tror var en liten hand som rörde sig fram och tillbaka, jättetydligt var det och man kunde liksom nästan ta tag i den. Så tydligt kände jag nog aldrig Hugos kroppsdelar, eller så minns jag det inte bara.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag ju inte börjat känna barnet ordentligt, är ju bara 10+4 men jag tror man känner tydligare den här omgången .. första gången visste man ju inte riktigt hur det skulle kännas=) Jag har hittills känt fiskstjärten som man talar om och den kände jag inte förrens i kanske v.15 med Vincent..=) Spännande!

2010-01-08 @ 21:57:02
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

ååh jag förstår att du längtar :D hihi!

2010-01-08 @ 22:52:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0